سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح کمربندی شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : طرح اجرای کمربندی شرقی تنها یک شبکه ارتباطی است که از منازل مسکونی کیهانشهر و پروژه مسکن مهر این منطقه شروع و تا اراضی دانشکده کشاورزی ادامه و به بزرگراه امام وصل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه منابع مالی اجرای طرح کمربندی شرقی را از محل منابع بازآفرینی شهری، اعتبارات بازسازی سیل و بخشی نیز از محل اعتبارات شهرداری اعلام کرد و گفت : پارسال ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این شبکه ارتباطی تخصیص یافت که طی سال جاری بخشی از این اعتبار تأمین می‌شود و در حال حاضر نیز با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.

او گفت : اختلافاتی مابین اوقاف و شهرداری کرمانشاه بر سر بخشی از اراضی واقع در مسیر این طرح وجود داشت که هم اوقاف و هم شهرداری مدعی مالکیت آن بودند و خوشبختانه اخیراً با برگزاری جلسات مستمر و توافق بین اوقاف و شهرداری، مسئله مالکیت این اراضی حل و آزادسازی مالکیتی این مسیر انجام شد.

سالاری ادامه داد: زمین محل احداث و زیرسازی بخش‌هایی از مسیر توسط شهرداری تملک و اجرا شده است و نقشه‌های اجرایی، برآورد طرح تهیه و آماده شده است.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه این طرح تنها شامل اتصال منطقه کیهانشهر به بزرگراه امام است و طرح اتصال آن به دیگر جهات شهر ادامه نخواهد یافت، گفت: مبنای اجرای شبکه ارتباطی این منطقه، طرح جامع و تفضیلی شهر کرمانشاه است که مطالعات ترافیکی آن براساس استقرار جمعیت، ارتباطات و فعالیت‌ها و همچنین سفر‌های شهری انجام شده و بنابراین ایجاد شبکه ارتباطی خارج از طرح جامع امکان پذیر نیست .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.