مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی روستایی با احتساب ۸۱ طرحی که امروز (دوشنبه) افتتاح شد به ۷۷ درصد رسید، گفت: اکنون هزار و ۵۴۱ روستای استان گاز طبیعی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت : امروز با گازرسانی به شهر نودشه ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹.۹ درصد می‌رسد و گازرسانی به سه شهر نوسود، ازگله و ریجاب باقی مانده که اجرای آن‌ها در حال انجام است.

 او گفت : برای اجرای این پروژه ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام و ۸۱ هزار علمک نصب شده است.

او افزود: در بخش صنعتی با ۲۲ واحدی که امروز به بهره‌برداری رسید در مجموع ۲ هزار و ۴۷۷ واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: اکنون در استان کرمانشاه ۶۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در بخش‌های مختلف است و روزانه ۱۳ میلیون مترمکعب گاز به مشترکان تحویل می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه درصد بهره‌مندی مجموع مشترکان گاز در کرمانشاه اکنون ۹۴.۳ درصد است، افزود: از جمله مهم‌ترین اقدام‌های شرکت گاز استان کرمانشاه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم رشد ۵۴ درصدی در مشترک‌پذیری است که به‌طور میانگین هر سال ۳۰ هزار مشترک اضافه شده است.

او گفت: فعالیت شرکت گاز استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ با هدف گازرسانی و تأمین سوخت پایدار در بخش‌های مختلف آغاز شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.