سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

والدین در انتخاب سرویس مدارس برای فرزندانشان دقت کنند

سرهنگ کهزادی گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و زمان انتخاب سرویس مدرسه برای دانش آموزان، والدین سعی کنند تا خودرو‌های استاندارد برای فرزندانشان انتخاب کنند.

 

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت :با قرارگرفتن در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، بحث رفت وآمد دانش آموزان و انتخاب سرویس مدرسه همواره یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: ازجمله موارد مهمی که باید در زمان انتخاب سرویس مدرسه به آن دقت شود سلامت اخلاقی راننده و سلامت فنی وسیله نقلیه است که شهرداری و آموزش وپرورش قانونا مکلف به کنترل و نظارت بر این ۲ موضوع می‌باشند.

کهزادی با اشاره به ضرورت نصب برچسب سرویس مدرسه برروی شیشه وسایل نقلیه به عنوان علامت مشخصه ادامه داد: خودرو‌های که فاقد این برچسب جدید سال باشند توسط پلیس جریمه می‌شوند.

او تاکید کرد: این فرهنگ درجامعه باید نهادینه شود و همه خودرو‌ها با دیدن سرویس مدرسه که درحال سوار و پیاده کردن دانش آموزان هستند توقف و قوانین را اجرا کنند تا دانش آموزان از ایمنی کامل در تردد برخودار باشد.

رییس پلیس راهور استان بابیان اینکه هیچ کس دوست ندارد اتفاق ناگواری برای دانش آموزان و سرویس مدارس رخ دهد عنوان کرد: ارتقای فرهنگ جابه جای دانش آموزان از موضوعات مهم در حوزه فرهنگ ترافیک است که باید نسبت به آن حساسیت ویژه‌ای داشت.

این مقام مسول با اشاره به اینکه اولویت ارائه خدمات حمل ونقل به دانش آموزان مدارس دخترانه بابانوان است اضافه کرد: یکی دیگر از آیتم‌های که باید روی آن خیلی حساس بود بحث سلامت اخلاقی راننده است، چراکه از نظر ما سرویس مدرسه برای دانش آموز یک کلاس درس سیار محسوب می‌شود.

سرهنگ کهزادی درپایان از آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای همکاری باسازمان‌های آموزش وپرورش و شهرداری در زمینه ارائه صورت وضعیت خلافی خودر‌های سرویس مدارس و آموزش مدیران و رانندگان سرویس خبرداد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.