سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با کمک پاسداران مهندس استان مرکزی راه‌های روستایی کردستان هموار شد

با کمک پاسداران مهندس گروه ۴۲ قدر استان مرکزی راه‌های ناهموار روستایی کردستان هموار شد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   ۳ ماهی است که پاسداران گردان‌های مختلف گروه مهندسی ۴۲ قدر اراک با حضور در مناطق مرزی مریوان استان کردستان جان بر کف مسیر توسعه امنیت و آبادانی را هموار می‌کنند.

سردار قربانی فرمانده گروه مهندسی و پدافند غیر عامل ۴۲ قدر اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با اشاره به فعالیت ماشین آلات راهسازی این گروه رزمی مهندسی در مناطق مرزی استان کردستان گفت: با درخواست روستاییان مناطق مرزی کردستان راه‌های ناهموار روستایی هموار و امکان تردد روستاییان با وسایل نقلیه فراهم شد.

سردار قربانی با بیان اینکه امنیت بنیاد تمامی فعالیت هاست و مردم داری و محرومیت زدایی از اصلی‌ترین اهداف این عزم نظامی است افزود: منطقه موسوم به گوگجه مریوان هدف رزمندگان اسلام است و از سه ماه قبل تا کنون کار عمران آبادانی در آنجا آغاز شده است.

او اضافه کرد: با همت گردان‌های مختلف مهندسی ۴۲ قدر شهر اراک و قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا کردستان ۳۷ هزار هکتار از مناطق مرزی که تا پیش از این در اختیار گروهک‌های تروریستی نظیر پژاک بود آزاد سازی شد و اکنون راه‌های روستایی هم وار می‌شود.

سردار قربانی فرمانده گروه مهندسی و پدافند غیر عامل ۴۲ قدر اراک بیان کرد: مزیت دیگر راهسازی در این منطقه ساخت برجک‌های نگهبانی و آسان سازی تردد گردان‌های پیاده روی نظامی برای حفظ امنیت منطقه بوده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.