سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی نژاد: قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی موقت است/ فدراسیون فوتبال تا فردا باید به فیفا جواب بدهد

معاون وزیر ورزش در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون سوارکاری توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار داشت: خوشبختانه به خوبی مراسم مجمع فدراسیون سوارکاری برگزار شد و رئیس فدراسیون گزارش عملکرد خود را ارائه کرد. طبق گزارش حسابرس، ارزیابی عملکرد مالی بسیار خوب بود و در نهایت نقطه نظرات اعضای مجمع را شنیدیم. مصوباتی هم در حوزه آموزش و بهسازی منابع درآمد فدراسیون داشتیم. سوارکاری روی ریل افتاده و موفقیت و ثبات خوبی داشته است.

او افزود: وزارت ورزش قطعا از این فدراسیون حمایت می‌کند تا در آینده‌ای نه چندان دور بتواند به سبد مدال‌آوری ایران اضافه کند. ما تا الان در بازی‌های آسیایی و المپیک مدال نگرفته ایم، اما در سال‌های اخیر با توجه به علاقه‌ای که در میان مردم ایران نسبت به این ورزش مفرح و زیبا وجود دارد، فکر می‌کنم اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی موقت است

علی نژاد در خصوص موضع وزارت ورزش درباره حضور الکساندر نوری در لیگ برتر فوتبال کشورمان، بیان کرد: مربیان خارجی نمی‌توانند به لیگ برتر وارد شوند، اما اگر کسی شامل این طرح نبود، مانعی وجود ندارد. تصمیم منع ورود مربیان خارجی از سوی سازمان لیگ گرفته شده و از آن حمایت می‌کنیم. قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی موقت است.

دولت در سیستم ورزش کشورمان دخالتی در فدراسیون‌ها ندارد

او در خصوص احتمال تعلیق فدراسیون فوتبال، گفت: فیفا درباره موضوع پرنده ویلموتس هشدار‌هایی داده که اگر دخالتی در فدراسیون فوتبال صورت گیرد، ممکن است تبعاتی برای این نهاد داشته باشد. فدراسیون فوتبال تا فردا (سه شنبه) فرصت دارد به فیفا جواب دهد. دولت در سیستم ورزش کشورمان دخالتی در فدراسیون‌ها ندارد. تحقیقات به معنی دخالت نیست و در عرف بین الملل هم پذیرفته شده است. به نظرم اطلاعات فیفا در این زمینه کافی نبود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.