قرارداد شبه ویلموتسی این‌بار در فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری

یک شرکت بدون طی شدن مراحل و تشریفات مزایده، در فاصله چهار ماه مانده به پایان ریاست قبلی فدراسیون اتومبیل‌رانی، صاحب کل امتیاز انحصاری تبلیغات این فدراسیون شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از ورود سازمان بازرسی کل کشور به مسائل مدیریتی ریاست گذشته فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری، حالا نوبت به شکایت یک شریک تبلیغاتی ازشده است و دادگاه این شکایت به زودی برگزار می‌شود.

بر اساس خبر‌های دریافتی، این شرکت به عنوان سامانه هواداری به فدراسیون وارد شد و در نهایت بدون طی کردن تشریفات و آیین نامه‌های مالی وزارت ورزش، با ضمانتی ۲۳ میلیون تومانی قراردادی سه ساله تحت عنوان مجری انحصاری تبلیغات با رئیس سابق این فدراسیون اتومبیل رانی امضاء کرد.

بعد از خودداری سرپرست فدراسیون از اجرای این قرارداد که فاقد مبنای قانونی از نظر وزارت ورزش و اداره کل حقوقی آن است، خبر رسیده این شرکت که پا در میانی مسئولان وزارت ورزش را هم نپذیرفته، کار را به شکایت حقوقی از فدراسیون کشانده است. به زودی دادگاه رسیدگی به این قرارداد عجیب که مورد اعتراض سازمان بازرسی کل کشور هم قرار گرفته، تشکیل می‌شود.

نظارت نکردن بر عملکرد روسا و مدیران ورزشی در سال‌های گذشته، منجر به خسارات فراوان به ورزش کشور شده و در صورت پیگیری نکردن باید هر روز شاهد افشای قرارداد‌های شبه ویلموتسی در ورزش ایران باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار