سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ ملت‌های فوتبال اروپا/ ایتالیا لاله‌های نارنجی را پرپر می‌کند؟

هفته دوم فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، امشب با برگزاری ۲ مسابقه در سطح یک پیگیری می‌شود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های فوتبال اروپا، امشب با برگزاری ۷ مسابقه در دسته‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند. در گروه یک از دسته اول این مسابقات، تیم‌های فوتبال هلند و ایتالیا به مصاف هم می‌روند. این مسابقه به خصوص برای ایتالیا که در بازی قبل برابر بوسنی ۲ امتیاز مهم را از دست داد از اهمیت زیادی برخوردار است.

بازی هلند و ایتالیا ساعت ۲۳:۱۵ در استادیوم یوهان کرایوف آرنا (آمستردام هلند) برگزار می‌شود و قضاوت این مسابقه بر عهده فلیکس بریش داور مشهور آلمانی خواهد بود.

هلند درحال حاضر با ۳ امتیاز در صدر جدول گروه اول قرار دارد. آن‌ها در بازی قبل با نتیجه یک بر صفر لهستانی که از لواندوفسکی استفاده نمی‌کرد را شکست دادند. استیون برخواین تک گل لاله‌های نارنجی را به ثمر رساند. دوایت لودوگس طی اولین تجربه مربیگری خود در هلند به پیروزی رسید و حالا می‌خواهد نشان دهد که آن برد اتفاقی نبوده است.

بازیکنان تیم ملی ایتالیا هم که پس از ۱۰ ماه، در یک بازی رسمی کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، با نتیجه یک بر یک برابر بوسنی متوقف شدند. به عقیده کارشناسان بازیکنان ایتالیا در این دیدار بیش از حد، شتاب زده بودند و باید با صبر بیشتری بازی می‌کردند.

هلند در ۷ بازی آخر خود ۱۹ گل به حریفانِ نه چندان ضعیف خود زده است که آمار خوبی برای خط حمله این تیم به حساب می‌آید. ویرجیل فن دایک بهترین مدافع حال حاضر جهان به دلیل مصدومیت احتمالا دیدار با ایتالیا را از دست خواهد داد. وضعیت خط دفاعی هلند برای این مسابقه نابسامان است، زیرا ماتیاس دلیخت هم نمی‌تواند لاله‌های نارنجی را همراهی کند.

آخرین بار هلند و ایتالیا ۲ سال قبل به مصا یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها به نتیجه تساوی یک بر یک ختم شد. سیمونه زازا تک گل ایتالیا را زد و ناتان آکه دقیقه ۸۸ بازی را به تساوی کشاند.

ترکیب احتمالی ایتالیا: دوناروما، کیلینی، بونوچی، بیراگی، فلورنزی، سنسی، بارلا، پلگرینی، اینسینیه، ایموبیله و زانیولو

ترکیب احتمالی هلند: سیلسن، ولتمن، هاتبور، آکه، دِرون، دی یونگ، واینالدوم، دیپای، برخواین، دی یونگ و پرومیس

در دیگر مسابقه این گروه تیم‌های لهستان و بوسنی (ساعت ۲۳:۱۵) به مصاف هم خواهند رفت. میرالم پیانیچ و رابرت لواندوفسکی ستاره‌های ۲ تیم در این بازی غایب هستند.

برنامه سایر مسابقات امروز (دوشنبه) به شرح زیر است:

  • جمهوری چک - اسکاتلند (ساعت ۲۳:۱۵)
    اتریش - رومانی (ساعت ۲۳:۱۵)
    ایرلند شمالی - نروژ (ساعت ۲۳:۱۵)
    قزاقستان - بلاروس (ساعت ۱۸:۳۰)
    آلبانی - لیتوانی (ساعت ۲۳:۱۵)

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.