تیم‌های ملی فوتبال بلژیک، پرتغال و فرانسه موفق شدند در هفته اول لیگ ملت‌های اروپا، حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از گروه B و C مسابقات لیگ ملت‌های اروپا امشب ۳ مسابقه به صورت همزمان برگزار شد.

از گروه B رقابت‌ها، تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و بلژیک به مصاف هم رفتند که در پایان بلژیکی‌ها با ارائه یک بازی بهتر موفق شدند ۲ بر صفر حریفشان را شکست دهند. "دنایر" و "مرتنز" در دقایق ۹ و ۷۷ گل‌های شاگردان مارتینز را به ثمر رساندند.

در گروه دوم مسابقات تیم بلژیک به دلیل تفاضل گل بهتر موقتا صدرنشین است. انگلیسی‌ها هم در رده دوم قرار دارند.


بیشتر بخوانید


از گروه سوم مسابقات ۲ بازی به صورت همزمان برگزار شد که طبق برنامه، تیم‌های ملی پرتغال - کرواسی و سوئد - فرانسه به مصاف هم رفتند.

پرتغالی‌ها در یک بازی پر گل و جذاب موفق شدند کروات‌ها را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهند. "ژائو کانسلو"، "یوتا"، "ژائو فلیکس" و "آندره سیلوا" در دقایق ۴۱، ۵۸، ۷۰ و ۹۵ گل‌های یاران رونالدو را به ثمر رساندند. تک گل کرواسی را "پتکوویچ" در دقیقه ۹۱ به ثمر رساند.

تیم‌های ملی فوتبال سوئد و فرانسه هم از ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف هم رفتند که در یک بازی کم افت خیز، خروس‌ها (لقب فرانسه) با تک گل امباپه در دقیقه ۴۱ به برتری رسیدند. آنتوان گریزمان هم در دقیقه ۹۵ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

به این ترتیب در گروه سوم مسابقات تیم ملی پرتغال با ۳ امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر صدر نشین است و فرانسه در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار