سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی نقل و انتقالات ماشین سازی/ از پنجره بسته تا کوچ ستاره‌ها

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، جایگاه یازدهم را به دست آورد، در فصل نقل و انتقالات فعالیت چندانی نداشته و دلیل آن هم ممنوعیت این تیم از خرید بازیکن است. هر چند مسئولان باشگاه وعده داده بودند این محرومیت برداشته می‌شود، اما تاکنون به نتیجه نرسیده اند.

پس از اینکه پور رضایی به عنوان مالک جدید باشگاه ماشین سازی انتخاب شد، تصمیم گرفت تا وحید بیاتلو را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کند. به این ترتیب هومن افاضلی که فصل گذشته ماشین سازی را در لیگ برتر نگه داشته بود به صورت محترمانه از تیم تبریزی کنار گذاشته شد.

تا این لحظه ماشین سازی علاوه بر اینکه بازیکنی جذب نکرده، چند بازیکن کلیدی خود را هم از دست داده است. حامد لک به تیم پرسپولیس پیوست و ادواردو دوسانتوس راهی لیگ پرتغال شد. همچنین بابک مرادی به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد و با پیشنهاد پیکان و استقلال رو به رو شد. علاوه بر این نفرات، مسیح زاهدی و شاهین توکلی ۲ مدافع ماشین سازی هم چند پیشنهاد جدی از سایر تیم‌ها دریافت کرده اند.

وحید بیاتلو با جدایی این نفرات موثر کار سختی در فصل آینده لیگ برتر خواهد داشت و مربیگری ماشین سازی یک سنگ محک جدی برای او به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.