سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکانات بیت المال خرج تبلیغات انتخابات نخواهد شد

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مجریان در انتخابات گفت: امکانات بیت المال خرج تبلیغات انتخابات نخواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تغییر شیوه مدیریت‌ها متناسب با توجه به ادامه دار بودن کرونا گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز با تبعیت از دستورالعمل های بهداشتی بدون مشکل و باشکوه پشت سر می‌گذاریم.

او ضرورت رعایت نکات بهداشتی در فرایند انتخابات را یادآور شد و گفت: از ستاد‌های انتخاباتی می‌خواهیم که سلامت جامعه را به عنوان اولویت لحاظ داشته و در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نقش آفرین باشند توقع از کاندیدا‌ها به عنوان افرادی که قرار است در مسند قانونگذاری باشند رعایت دستورالعمل ها و سلامت جامعه و پایبندی به مصوبات ستادکرونا است.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر تامین نیاز‌های بهداشتی شعب اخذرای بیان کرد:آخرین اخبار حکایت از این دارد که وضعیت استان برای برگزاری انتخابات مطلوب است.

او با تاکید بر مراقبت بیشتر از سلامت مردم افزود: جامعه به امید مسئولین در محافل و انتخابات مشارکت می‌کنند از این رو باید با رعایت دستورالعمل های بهداشت به مردم اطمینان خاطر داد.

خوش اقبال در اشاره به بازگشایی مدارس گفت: این اقدام بر اساس تصمیم و مصوبه ستاد ملی کرونا بوده البته پیش بینی‌های مطلوبی از سوی آموزش و پرورش صورت گرفته است.

او از خانواده‌ها و خیران استان خواست که در بازگشایی مدارس و تامین نیاز‌های بهداشتی کمک حال آموزش و پرورش باشند تا هیچ دانش اموزی بخاطر نداشتن امکانات از تحصیل محروم نماند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اسلام آباد غرب بعنوان دومین شهرستان استان دارای مردمان فهیم عالم و بافرهنگ است تاکید کرد: نگرانی در مورد اخباری که در مورد مباحث قومی و قبیله‌ای مطرح می شود نداریم چرا که مطمئنیم مردم این مسائل را مدیریت خواهند کرد.

خوش اقبال به کاندیدا‌ها توصیه کرد که شرایط و قوانین را رعایت کرده و پس از انتخابات رقابت‌ها را به رفاقت برای توسعه شهرستان و استان تبدیل کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مجریان مسئولیت برگزاری سالم انتخابات را برعهده دارند تاکید کرد: به هیچ وجه کارکنان دستگاه‌ها حق دخالت له یا علیه کاندیدایی را ندارد و اگر مدیر یا کارکنانی از امکانات دستگاه‌ها برای تبلیغات بهره برداری کنند بشدت برخورد می‌کنیم.

خوش اقبال با ابراز امیدواری به حضور با شکوه مردم شهرستان اسلام آباد غرب در انتخابات تاکید کرد: امیدواریم که در انتخابات نیز تجربه‌های مثبت ماه رمضان و عزاداری‌های محرم با همراهی مردم تکرار شده و اطمینان داریم که حاشیه‌ای برای شهرستان و استان ایجاد نخواهد شد.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.