سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه تخصصی کرمانشاه پس از ۶ ماه تعطیلی

مدیر روبط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، از برپایی اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه پس از ۶ ماه تعطیلی خبر داد و گفت : نمایشگاه تخصصی مبلمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ۱۷ شهریورماه در کرمانشاه برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حامد وفا‌پور مدیر روبط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برپایی اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه در سال ۹۹ خبر داد و گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده از سوی مراجع تاکنون نمایشگاهی تخصصی در استان برپا نشده است.

او گفت : نمایشگاه تخصصی مبلمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پس از ۶ ماه تعطیلی از ۱۷ شهریورماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد در قالب ۱۲۰ غرفه و در فضایی به مساحت ۳ هزار متر آغاز به کار خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه افزود: به همین منظور از یک هفته قبل کار شست‌وشو و ضدعفونی سالن‌های نمایشگاه با دقت و رعایت کامل موازین بهداشتی صورت گرفته و این امر تا روز جمعه ۲۱ شهریورماه، روز پایان نمایشگاه به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

اوبا دعوت از هم‌استانی‌ها برای بازدید از این نمایشگاه، افزود: اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه در قالب نمایشگاه تخصص مبلمان در روز‌های برپایی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ منتظر بازدید علاقمندان است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.