سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهامی: دلایل خاص خود را برای عصبانیت در فینال جام حذفی دارم/ مجبور بودم حق تیم تراکتور را بگیرم

ساکت الهامی از جامعه فوتبال به خاطر رفتارش در بازی فینال جام حذفی برابر استقلال معذرت خواهی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: قبل از اینکه صحبت هایم را شروع کنم یک معذرت خواهی کلی از جامعه فوتبال و همه پیشکسوتان، مربیان و فوتبالیست‌ها می‌کنم. به هر حال در روز بازی با استقلال در فینال جام حذفی اتفاقاتی رخ داد که زیبنده فوتبال کشورمان نبود. همچنین من برای کمیته انضباطی دلایل خاص خود را دارم، اما از افرادی که رنجیده خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم. به هر حال شرایط خوبی نبود.  

الهامی درباره علت عصبانیتش در فینال جام حذفی گفت:  ما ۳ گل به استقلال زدیم و محکوم بودیم که این بازی را دقیقه ۹۰ به پایان برسانیم. من مجبور بودم که حق تیم خود را بگیرم، چون ۴۰ میلیون هوادار پشت تیم تراکتور است. داور جلوی یک متری ام خطا را نگرفت و بازی ۳ بر یک بود و همان توپ به سمت دروازه ما رفت و تیموری توپ را از درون دروازه بیرون کشید. اگر دقیقه ۶۴ گل دوم را از استقلال می‌خوردیم، شیرازه تیم‌مان از هم می‌پاشید.

او ادامه داد: اگر قهرمان نمی‌شدیم، زحمات و پول‌های هنگفتی که  زنوزی به خارجی‌ها داد هدر می‌رفت. همچنین همان مردمی که برای استقبال از ما به فرودگاه آمده بودند، در صورت قهرمان نشدن می‌توانستند برعکس عمل کنند. به هر حال شرایط تبریز به حد انفجار رسیده بود و هواداران تحمل اینکه دوباره سرخورده شوند را نداشتند.

او بیان کرد: از زنوزی و الیاسی مالک و رئیس هیئت مدیره تراکتور تشکر می‌کنم و آن‌ها حجت را بر تیم خود تمام کردند. من سابقه سرمربیگری در لیگ برتر فوتبال نداشتم، اما مسئولان تراکتور هدایت تیم خود را به من سپردند. به نظرم هدایت و کنترل تراکتور به مراتب سخت‌تر از پرسپولیس و استقلال است،  چرا که  چند سالی در استقلال بودم و در این باره اطلاع دارم. البته وحدت و همدلی در تیم ما به وجود آمد و زنوزی، الیاسی و کاپیتان‌های تیم ملی از من حمایت کردند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
مدعی العموم باشگاه تراکتور !!!!
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
واقعا که ، چه دلایل محکمه پسندی ،

آقای الهامی انشا ا... وجدانتان آرام باشد ،

آقای الهامی کار به سواد کلاسیک شما نداریم ، امیدواریم که وجدانتان در درگاه خداوند متعال با این توجیهات آرامش داشته باشد .