بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت: تمام بازیکنان ایرانی دوست دارند در باشگاه بزرگی مانند تراکتور بازی کنند، اما اگر این اتفاق برای من رخ ندهد به سایر پیشنهاد هایم فکر می‌کنم.

ابوالفضل رزاق پور، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط خود برای فصل آینده اظهار داشت: قراردادم با شاهین شهرداری تمام شده و هنوز ۲ سال از قراردادم با تراکتور باقی مانده، اما شرایطم برای فصل آینده مشخص نیست و باید با مسئولان باشگاه تراکتور صحبت کنم تا ببینم به من نیاز دارند یا خیر. پس از این که شرایطم مشخص شود، تصمیمی می‌گیرم که به نفع خودم و باشگاه باشد. خدا را شکر قهرمان جام حذفی شدیم و منتظرم چند روز بگذرد  تا درباره آینده ام صحبت کنم. از وقتی که از تراکتور جدا شدم با مسئولان این باشگاه تماسی نداشته ام و منتظرم ببینم تا چند روز آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.  

او در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد در لیگ بیستم برای کدام تیم توپ بزند گفت: تمام بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می‌کنند، به ویژه بازیکنان جوان دوست دارند در تیم‌های بزرگی مانند تراکتور بازی کنند. تراکتور یکی از تیم‌های بزرگ ایران است و من هم دوست دارم برای این تیم بازی کنم، اما اگر شرایط مناسب نباشد، تصمیمی می‌گیرم که به فوتبالم ضربه نخورد. خدا را شکر در شاهین شهرداری نیم فصل خوبی را گذراندم و قصد دارم همان روند را ادامه دهم و چه بهتر که این اتفاق در تراکتور رخ دهد، اما اگر این اتفاق رخ نداد، بهترین تصمیم را می‌گیرم.  

رزاق پور درباره پیشنهادهای خود گفت: زیاد در جریان پیشنهاد‌هایی که دارم نیستم و مدیر برنامه هایم اطلاعات بیشتری دارد. تا جایی که می‌دانم یکی، ۲ تیم من را می‌خواستند که یکی از این تیم‌ها در پست من بازیکن گرفت و رفتن من به آن باشگاه منتفی شد. به هر حال در وهله اول باید نظر مسئولان باشگاه تراکتور را بدانم و سپس اگر لازم شد، به پیشنهادهای خود فکر می‌کنم.  

او درباره مطالباتش از باشگاه شاهین شهرداری بیان کرد: تاکنون حدود ۶۵ درصد از مطالباتمان را دریافت کردیم و آن طور که شنیدم قرار است ۳۰ درصد از قرارداد‌ها را جریمه کنند و چشمم آب نمی‌خورد ۵ درصد باقی مانده را پرداخت کنند، زیرا با وجود بدهی‌هایی که باشگاه دارد، بعید است به همین زودی‌ها ۵ درصد را به ما بدهند.  

بازیکن سابق شاهین شهرداری در ادامه گفت: فصل گذشته سقف قرارداد بازیکنان شاهین شهرداری ۶۰۰ میلیون بود و گران‌ترین بازیکن تیم هم در نیم فصل جدا شد. قرارداد سایر بازیکنان هم ۳۰۰، ۴۰۰ میلیونی بود و ظلم است که ۳۰ درصد از قرارداد‌ها را جریمه کنند.


بیشتر بخوانید


رزاق پور در پاسخ به این سوال که ممکن است برای دریافت مطالباتش از شاهین شهرداری شکایت کند گفت: ابتدا باید ببینیم شاهین شهرداری فصل آینده در لیگ یک تیم داری می‌کند یا خیر. از طرف دیگر تا جایی که راه داشته باشد دوست دارم مشکلم را دوستانه برطرف کنم. به هر حال پول زیادی هم باقی نمانده و ۵ درصد قرارداد من و خیلی از بازیکنان مبلغ ناچیزی است و فکر نمی‌کنم کارم با شاهین شهرداری به شکایت برسد. به حرمت هواداران و روز‌های خوبی که در شاهین داشتم، شکایت نمی‌کنم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار