سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد بیش از ۹۰۲ هزار مسافر در جاده‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری استان کرمانشاه گفت : ۹۰۲ هزار و ۸۶۸ مسافر شامل مسافران درون استانی و برون استانی در جاده‌های کرمانشاه تردد داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال تاکنون ۱۱۴ هزار و ۵۲۹ سفر اعم از ۷۰ هزار و ۲۸۸ سفر درون استانی و ۴۴ هزار و ۲۴۱ سفر برون استانی در سطح استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

او گفت : همچنین ۹۰۲هزار و ۸۶۸ مسافر شامل ۴۷۳هزار و ۲۸مسافر درون استانی و ۴۲۹هزار و ۹۸۴ مسافری برون استانی در سطح استان کرمانشاه تردد داشته‌اند.

او افزود: ۳۰۱هزار و ۹۸۷ مسافر ورودی به استان و ۴۲۹هزار و ۹۸۰ مسافر خروجی از استان داشته‌ایم.

این مسئول شمار مسافران جابجا شده داخل استان را ۴۷۳ هزار و ۲۸ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۳ شرکت و موسسه فعال مسافری، سواری برون شهری و ۲۵ شرکت و موسسه فعال مسافربری مینی بوس رانی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد.

او شمار شرکت و موسسات فعال مسافری اتوبوسی در استان کرمانشاه را ۳۲ و شرکت‌ها و موسسات فعال مسافری را ۶۷ واحد اعلام کرد.

کرمی ادامه داد: ۱۶ پایانه مسافری عمومی فعال و سه پایانه مسافری خصوصی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد و همچنین تعداد مراکز طب کار در استان چهار مرکز است

او گفت: شهروندان عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی، ارسال شکایات، پیشنهادات و... میتوانند با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان و کشور تماس گیرند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.