سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

بخشنامه جدیدی درباره فارغ التحصیلی دانشجویان دکتری با یک مقاله ابلاغ می‌شود

طهرانچی از ابلاغ بخشنامه‌ای درباره مشکل فارغ التحصیلان دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد با یک مقاله خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد به سوال یکی از فارغ التحصیلان مقطع دکتری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی پاسخ داد. 

این دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد پرسیده بود: درباره درخواست فارغ التحصیلی دانشجویان دکتری با یک مقاله مقرر بود تصمیمی اتخاذ شود. در این باره در دانشگاه آزاد تصمیمی گرفته شد؟

رئیس دانشگاه آزاد در پاسخ به این داوطلب نوشت: به زودی در مورد مشکل فارغ التحصیلی دانشجویان مقطع دکتری با یک مقاله در دانشگاه آزاد، بخشنامه‌ای ابلاغ خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد پیش‌تر در پاسخ به درخواست یکی از فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی مقطع دکتری مبنی بر "اختصاص یک مقاله به جای دو مقاله جهت تسویه حساب" گفته بود: مشکل دانشجویان فارغ التحصیلی که چندین سال قبل با پذیرش شرط تحویل دو مقاله دفاع کرده‌اند و پس از طی شدن موعد قانونی هنوز مقالاتشان را تحویل نداده اند، را بررسی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
سحر
۰۱:۵۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
این چه بخشنامه ای هست!! قبلش دانشجو با ی مقاله با هر ایمپکتی دفاع میکرد و دیگه لازم نبود شهریه بده و بعد مفکقاله دوم حتی در سطح پژوهشی می اورد و فارغ‌التحصیل میشد، اما الان برای پیش دفاغ شرط نمره و ایمپکت گذاشتید.
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۳ دی ۱۳۹۹
توروخدا پيگيري كنيد با يك مقاله چاپ شده كه دفاع كرديم تسويه كنيم. يه عيدي واسه قرن جديد ميشه. بخدا نابود شديم تو اين اوضاع
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۰ دی ۱۳۹۹
شمارو بخدا انقدر سخت نگيريد. لطفا اجازه بديد با يك مقاله چاپ شده كه دفاع كرديم تسويه كنيم. بخدا روح و ووانمون تو اين اوضاع وحشتناك داره نابود ميشه.
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
پس كي مياد اين بخشنامه؟ بابا بخدا تلف شديم. توروخدا پيگيري كنيد كه با يك مقاله كه دفاع كرديم تسويه كنيم
r
۱۸:۵۳ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
با سلام
واقعا مقاله دوم دست و پا گیر شده برای تسویه حساب، خواهشمندیم لطف بفرمائید مجوز دفاع با همان یک مقاله را صادر کنید...با تشکر
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
واقعا نیاز به این بخشنامه هست. تو این شرایط وحشتناک کرونا و تحریم و هزاران مشکل دانشگاه می تونه با یک بخشنامه خیلی هارو که با یک مقاله دفاع کردن نجات بده که ما هم زودتر تسویه کنیم
الهه
۰۹:۴۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
با سلام. بخشنامه جدید در ارتباط با فارغ التحصیلی با یک مقاله به کجا رسید؟ ایا این بخشنامه صادر شده هست یا باید باز هم منتظر بمانیم؟
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
باسلام بخشنامه جدید فارغ اتحصیلی دانشجویان دوره دکتری با یک مقاله کی صادر خواهد شد؟
پیمان
۲۰:۱۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
واقعا کی این بخشنامه قرار هست بیاید؟ من مقاله اولم را دوسال پیش دریک نشریه معتبر Q1 چاپ کردم. ولی الان برای گرفتن مدرک هنوز به دلایل تحریم ها به ششمین مجله هم ارسال کردم هرکدام به یک بهانه ای رد کردند. ما این وسط داریم له میشیم خواهشا این بخشنامه سریعتر ابلاغ فرمایید. سال هفتم دکتری هستم!!!
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
من دو سال پیش با یک مقاله دفاع کردم.
دانشگاه آزاد برای دادن مدرکم، مقاله دوم میخواهد! آیا بخشنامه در این خصوص هنوز نیامده؟؟
فرشاد
۱۱:۳۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
با سلام
با شرایط تحریم که هستیم و سخت گیری و عدم چاپ مقالات کشور ما در ژورنال ها بهتر هست که در شرایط ارائه مقاله تجدید نظر بشه.
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
آی وعده وعده وعده !
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
بسیار عالی
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بهتر است آزمون زبان هم از مقطع دکترا حذف شود،چون دانشجویان دکترا پایه ی ضعیفی از نظر آموزش دارند!