سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان رتبه پنجم کشور در کاهش تصادفات برون‌ شهری را کسب کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان با کاهش ۶ درصدی تصادفات برون‌ شهری از جایگاه بیست و پنجم به رتبه پنجم کشور رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های راهداری استان اظهار داشت: اقدامات موثری در حوزه ایمنی و نگهداری راه‌های استان انجام شده که کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را بدنبال داشته است.

او ادامه داد: اقدامات موثری توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی در زمینه کاهش تصادفات انجام شده که کاهش ۶ درصدی تصادفات را بهمراه داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: دشمنان با تحریم‌های بی سابقه و بسیار سخت نتوانستند ما را از ادامه تلاش برای پیشرفت کشور باز دارند و طرح‌های خوبی همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری رسید.

غلامی اضافه کرد: بهره برداری از طرح‌های عمرانی متعدد در استان و کشور در هفته دولت بیانگر این است که دشمنان برغم اعمال تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه، نتوانسته‌اند ما را از حرکت باز دارند.

بهره‌برداری از ۷۷ سامانه حمل و نقل هوشمند و طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان روز شنبه با حضور معاون وزیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آغاز شد.

این طرح‌ها شامل ۶۷ سامانه حمل و نقل هوشمند، ۲ تقاطع غیرهمسطح در مبارکه، ایمن سازی و روشنایی اتوبان ذوب آهن و باند دوم مبارکه - شهرضاست که با حضور عبدالهاشم حسن نیا در شهرستان‌های تیران و کرون، شهرضا، فلاورجان، مبارکه و اصفهان به بهره برداری رسید.

استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.