سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا جان ۸ کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته هر سه ساعت جان یک هم‌استانی را گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شبانه روز گذشته ۲۵ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۶۹۲ نفر رسید.

او با بیان اینکه هم اکنون ۱۸۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت : تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هشت نفر است که از این تعداد چهار مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، کنگاور، پاوه و دالاهو نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی افزود: با احتساب موارد فوت در شبانه روز گذشته مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۳۸ نفر رسید.

او گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۰۵۹ نفر بستری و ۱۰۳۴۱ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.