سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست وزارت صمت:

اقدامی برای تهیه تبلت دانش‌آموزی صورت نگرفته است

سرقینی گفت: تمام ملزومات مورد نیاز آموزش و پرورش را تامین کرده ایم اما در رابطه با تبلت دانش‌آموزی، هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بر حفظ آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی تاکید کرد و گفت: ما تمام ملزومات مورد نیاز آموزش و پرورش از جمله نوشت افزار را تامین کرده ایم اما در رابطه با تبلت دانش آموزی، هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

او افزود: در تلاشیم که تمام ملزومات مورد نیاز آموزش و پرورش را در این شرایط خاص تامین کنیم تا دانش آموزان کمترین آسیب را ببینند. همچنین در تلاشیم تا آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری ارتقا یابد.

سرپرست وزارت صمت درباره تامین وسایل ضروری در این شرایط تصریح کرد: همانطور که در کل کشور مشکلی برای تامین ماسک وجود ندارد، برای تامین ماسک مدارس هم مشکلی نخواهیم داشت.

سرقینی به آموزش‌های مجازی از طریق شبکه شاد هم اشاره کرد و گفت: این آموزش ها از طریق شبکه شاد ۲ که به تازگی رونمایی شد با کیفیت بهتری ارائه می شود همچنین در مورد ابزارهای مورد نیاز برای بهره مندی از این شبکه هم برنامه هایی داریم.

سرپرست وزارت صمت با تاکید حفظ سلامت دانش آموزان مبنی بر دستورالعمل های بهداشتی گفت: با توجه به دستورالعمل های در نظر گرفته شده، دانش آموزان در مدارس حاضر می شوند، براین اساس مشکلی در ارائه خدمات آموزشی نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.