سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۷ هزار دانش آموز نهاوندی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

رئیس آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید با حضور ۲۷ هزار دانش آموز نهاوندی گفت: برای بازگشایی مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آمادگی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد حسین دارایی , رئیس آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه در این شهرستان ۲۷ هزار دانش اموز تحصیل می‌کنند افزود: امروز سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان نهاوند با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی آغاز شد . 

دارایی به دیدار اخیر رهبر انقلاب با روسای اموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور دانستند و تاکید داشتند که نگاه باید به آموزش و پرورش زیربنایی باشد و هرچقدر هزینه کنیم برای آینده کشور سرمایه گذاری کرده ایم.

او در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: برنامه شاد دغدغه والدین برای استفاده فرزندان از فضای مجازی را کاهش داده است .

او با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که گوشی ندارند، اظهار داشت: برنامه‌هایی برای دانش آموزان که دسترسی به گوشی ندارند تدارک دیده شده است و درس نامه و برنامه‌های تلویزیونی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

دارایی در پایان گفت: به کمک خیرین برای تهیه ماسک , مواد ضد عفونی کننده  ونوشت افزار نیاز داریم و با حفط شأن و کرامت دانش آموزان نیازمند کمک خیرین در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.