سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار شهرکرد:

توسعه متوازن شهر شهرکرد اولویت کاری شهرداری است

شهردار شهرکرد گفت: اجرای عدالت اجتماعی و توسعه متوازن شهری در برنامه ۵ ساله پیش‌بینی و در اولویت کاری شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری با اشاره به لزوم حضور نیرو‌های متخصص در واحد حقوقی و املاک اظهار داشت: با توجه به گستردگی و حجم کاری واحد حقوقی و املاک بکارگیری نیرو‌های متخصص در این واحد ضروری است، اما جذب نیرو برای شهرداری در حال حاضر امکانپذیر نیست بنابراین می‌طلبد بخشی از فعالیت‌ها برون‌سپاری شود.

او با اشاره به اجرای عدالت اجتماعی و توسعه متوازن در محلات مختلف شهرکرد به ویژه ناحیه غرب افزود: مدیران سازمان‌ها باید تمام اعتباراتی که در ناحیه غرب هزینه شده است را جمع‌آوری و اطلاع‌رسانی کنند.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی اضافه کرد: طی چند سال گذشته از محل اعتبارات بازآفرینی ۱۵۰ میلیارد ریال در ناحیه غرب شهرکرد هزینه شده است و در تلاش هستیم بتوانیم خدمات بیشتری در این ناحیه ارائه نماییم.

او با اشاره به طرح‌های در دست اجرای شهرداری ادامه داد: طرح توسعه شهری و طرح تپه درازگوش از مهم‌ترین طرح‌های این شهرداری است که می‌طلبد نسبت به تهیه طرح مطالعاتی و اجرای آن اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.