سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام استاندار کرمان به مناسبت بازگشایی مدارس

استاندار کرمان در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه معلمان، مدیران، دانش آموزان و اولیا تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمــــدجواد فـــدائی، استاندار کرمان، در پیامی آموزش و پرورش پویا و بالنده را اعتبار جوامع و رکن اصلی مدنیت و توسعه پایدار دانست و ضمن تاکید بر اهتمام همگان در پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، بازگشایی مدارس را به همه معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و اولیا تبریک گفت. متن پیام  استاندار کرمان به شرح زیر است:

اول دفتر به نام ایزد دانا

بازگشایی مدارس، زنده‌ترین، پرشورترین و پویاترین پویش سالانه اجتماعی- فرهنگی ایران است. این رویداد پیام‌آور شکوفایی، مهرورزی، بیداری و دانایی است و سرفصلی برای تکوین و تکامل جامعه است.

معلم، پایه‌ریز تمدن نوین و آفرینش گر تفکر و مدرسه، جایگاه رویش افکار، اندیشه‌ها و ایده‌های تازه است. نگاهی به جایگاه رفیع معلم و اهمیت آموزش و پرورش در نظام دینی و ملی ایران و نیز توجه جوامع مختلف به این امر نشان می‌دهد که آموزش و پرورش بالنده، اعتبار جوامع و رکن اصلی مدنیت و توسعه پایدار است.

پایش فعالیت‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته نشان می‌دهد که آموزش و پرورش ما، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند نوگرایی، توجه به زیربنا‌های آموزشی، تغییر در سبک مدیریت آموزشی، توانمندسازی اولیا و مربیان، تمرکز زدایی و توسعه عدالت آموزشی براساس برنامه‌ محوری، خردورزی و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

اینجانب ضمن اعلام حمایت قاطع دولت از برنامه‌های توسعه‌ محور در نظام آموزشی و تربیتی استان، بازگشایی مدارس را به همه معلمان، مدیران، اولیا و دانش‌آموزان عزیز تبریک عرض می‌کنم و ضمن تاکید بر اهتمام همگان در پیشگیری از گسترش بیماری کرونا از طریق رعایت دقیق ضوابط و مقررات بهداشتی از خداوند بزرگ سلامتی و توفیق روزافزون همه این عزیزان را خواهانم.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.