سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادیخواهان خیانت امارات را هیچگاه فراموش نخواهند کرد

خطیب جمعه کرمانشاه به سازش اخیر امارات متحده عربی و اسرائیل اشاره کرد و گفت: سازش با اسرائیل هرگز صورت نخواهد گرفت و این خیانت را آزادیخواهان منطقه هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ایت الله مصطفی علما در خطبه‌های سیاسی-عبادی نماز جمعه، گفت: قرآن تمام کسانی که زمینه هدایت را داشته باشند و هر کسی که زمینه هدایت را در خود از بین نبرده باشد را هدایت خواهد کرد.

او افزود: اگر انسان به وسیله قرآن هدایت و از ظلمات خارج شود، به سمت نور هدایت می‌شود و آن وقت در تمام فعالیت خود الهی شده و یا با نگاه الهی عمل خواهد کرد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: سیدالشهدا برای زنده کردن سنت رسول الله قیام کرد چرا که سنت اسلام و رسول الله در حال تغییر بود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در خطبه دوم نماز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت، بیان کرد: خواست ما از آموزش و پرورش تربیت فرزندان ما به طرز شایسته و به سبک اسلام است و بر این اساس وظیفه خطیر بر دوش این عزیزان است.

او اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر همین اساس از خدمات دستگاه آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کردند.

آیت علما یادآور شد : مقام معظم رهبری در بیانات خود از مردم به خاطر حسن رفتار در ایام محرم تشکر کردند و فرمودند این رفتار زیبا و شایسته مردم در تاریخ ملت ما ثبت خواهد شد.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه‌ها به سازش اخیر امارات متحده عربی و اسرائیل اشاره کرد و گفت: این خیانت با عنوان ملت مظلوم فلسطین را آزادیخواهان منطقه هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

آیت‌الله علما در بخش دیگری از خطبه‌هایش با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در دو حوزه انتخابیه استان از مردم دعوت کرد برای تکمیل کرسی‌های نمایندگان استان در خانه ملت در پای صندوق‌های رای حضور یابند.

 انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.