سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن اسبق چلسی:

ورنر برای جا افتادن در چلسی به ۶ ماه زمان نیاز دارد

هاسلباینک معتقد است تیمو ورنر برای جا افتادن در ترکیب تیم فوتبال چلسی به ۶ ماه زمان نیاز دارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیمو ورنر مهاجم ۲۴ ساله آبی پوشان لندنی در نخستین دیداری که برای تیمش به میدان رفت، موفق شد دروازه برایتون را باز کند، اما هاسلباینک اعتقاد دارد او نیز مانند پی یر امریک اوبامیانگ، به زمان زیادی برای سازگار شدن با فوتبال انگلیس نیاز دارد.  

جیمی فلوید هاسلباینک، بازیکن اسبق تیم فوتبال چلسی در این باره اظهار داشت: فوتبال آلمان تفاوت زیادی با فوتبال انگلیس دارد بنابراین ورنر در چلسی کمی مشکل خواهد داشت. البته همه ما می‌دانیم که ورنر یک بازیکن بااستعداد است و چه کار‌هایی می‌تواند انجام دهد، اما باید به او فرصت بدهیم. اوبامیانگ هم به ۶ ماه زمان نیاز داشت تا خودش را با لیگ برتر سازگار کند؛ بنابراین باید به ورنر هم ۶ ماه فرصت داد.  

هاسلباینک در ادامه ضمن تمجید از ویژگی‌های اولیویه ژیرو گفت: ژیرو همیشه دست کم گرفته شده است. او مهاجمی نیست که ۲۵ گل به ثمر برساند، اما باعث می‌شود بازیکنان دیگری که اطراف او هستند بهتر بازی کنند.


بیشتر بخوانید:


او افزود: اواخر بازی‌ها که ژیرو به زمین می‌آید، عملکرد تیم بهتر می‌شود. من واقعا سبک بازی او را دوست دارم، زیرا توپ را به خوبی حفظ می‌کند و گل‌های مهمی می‌زند.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.