مهاجم تیم فوتبال چلسی گفت: سیلوا خیلی زود با لیگ برتر سازگار خواهد شد و تجربیات او به چلسی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی ضمن حمایت از تیاگو سیلوا، مدعی شد این مدافع برزیلی می‌تواند خیلی زود خودش را با لیگ برتر انگلیس سازگار کند.

پس از پیوستن سیلوا به چلسی، برخی از کارشناسان و هواداران مدعی شدند او بهترین دوران حرفه‌ای اش را پشت سر گذاشته و برای اثبات خود در لیگ برتر کار سختی دارد. با این حال ژیرو معتقد است مدافع برزیلی هنوز می‌تواند در بالاترین سطح به فوتبالش ادامه دهد و تجربیات ارزشمند او به کمک تیم جوان چلسی می‌آید.

ژیرو در این باره اظهار داشت: سیلوا هنوز ویژگی‌های خوبش را دارد و من اطمینان دارم توانایی‌های او به تیم کمک زیادی می‌کند. سیلوا می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند و من اطمینان دارم که خیلی زود با بازی در لیگ برتر سازگار خواهد شد. با جذب چند بازیکن جدید، جاه طلبی ما بیشتر شده و امیدوارم در فصل پیش رو بتوانیم قهرمان شویم.

مهاجم فرانسوی درباره شرایط خودش در چلسی گفت: همه می‌دانند که من تا آستانه جدایی از چلسی پیش رفتم. اطمینان دارم که فصل آینده برای چلسی، فصل خوب و پرکاری خواهد بود. در هر باشگاه میان بازیکنان رقابت وجود دارد و این موضوع به من انگیزه می‌دهد. من برای به دست آوردن جایگاه خودم در چلسی تلاش می‌کنم.


بیشتر بخوانید:


او درباره نیمکت نشینی خود در ابتدای فصل گفت: لمپارد از من شناخت بهتری پیدا کرد و پس از یک دوره نیمکت نشینی، به من فرصت بازی داد. او ارزش‌ها و حرفه‌ای بودن من را درک می‌کند. با لمپارد رابطه خوبی دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار