سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در کوه چنار / کشف گنج یاب قاچاق در اقلید

مهم‌ترین حوادث ۱۳ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در کوه چنار

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کوه چنار خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام اجرای ایست و بازرسی در محور بوشهر – ممسنی، به یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار ضایعاتی مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، بیش از ۶ تن اموال مسروقه شامل: سیم و کابل برق و مخابرات، تجهیزات مسی ترانس‌های برق، لوله‌های مسی، رینگ، انواع رادیاتور خودرو و ... که به صورت ماهرانه‌ای در زیر بار ضایعاتی جاسازی شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این اموال مسروقه در شهرستان "دشتستان" استان بوشهر از سارقان خریداری شده است.

سرهنگ ملک زاده با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این خصوص، افزود: برابر دستور مقام قضائی، با توجه به اینکه سرقت این اموال در استان بوشهر به وقوع پیوسته بود، اموال مسروقه به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان گردید.

او تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و یا داشتن اطلاعاتی در خصوص فعالیت افراد در امر خرید و فروش اموال سرقتی، مراتب را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲۸ خرده فروش مواد مخدر در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۸ خرده فروش مواد مخدر طی دو روز گذشته خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور بالا بردن احساس امنیت در بین شهروندان، در شهرستان فیروزآباد به صورت مستمر اجرا و با خرده فروشان مواد مخدر به شدت برخورد می‌شود.

او افزود: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد طی دو روز گذشته مقادیری مواد مخدر و ابزار و آلات مصرف، کشف و در این خصوص ۲۸ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار با اشاره به توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند، افزود: در مجموع طی این مدت، ۱۸ پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد هدف از اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص تهیه، توزیع، حمل و نگهداری مواد مخدر و همچنین سایر موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۱۵ هزار ماسک قاچاق در یک اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از توقیف اتوبوس حامل ۱۵ هزار عدد ماسک قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "تخت جمشید" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این اتوبوس، ۱۵ هزار عدد ماسک قاچاق کشف و در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

کشف گنج یاب قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید ازکشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

سرهنگ مرادصارمی گفت:ماموران پاسگاه انتظامی "حسن آباد" هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک دستگاه گنج یاب قاچاق کشف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند، گفت: ارزش این محموله قاچاق، ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ صارمی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی افزود: از شهروندان تقاضا داریم درصورت اطلاع ازفعالیت‌های این گونه از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در آباده

فرمانده انتظامی آباده از پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وبرخورد با صنوف متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و اصناف شهرستان به منظور برخورد با صنوف متخلف، از ۳۹ واحد صنفی بازدید به عمل آمد.

او بیان کرد: در نتیجه اجرای این طرح، تعداد ۱۰ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و ضوابط انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی صنفی در این زمینه، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان و با توجه به جمعیت شناور و سوء استفاده‌های احتمالی مجرمین برای دستیابی به اهداف خود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیراز به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۲۹ معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از پاتوق آنان، ۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

دستگیری ۴۸ سارق خودرو و موتور سیکلت، کشف ۶ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و توقیف ۱۰۲ دستگاه خودرو و ۷۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح ۴۸ ساعته بود که سرهنگ شجاعی به آن اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز هدف از اجرای این طرح را افزایش امنیت و آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و گفت: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت مردم تلاش می‌کند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی با توقیف پیکان در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی "هرمود باغ" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس – لارستان، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک قطعه تنه موتورسیکلت و یک قطعه اِنجین موتورسیکلت ۴۵۰ سی سی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: بر اساس نظر کارشناسان مربوطه، ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جمع آوری ۱۵ معتاد پرخطر و متجاهر در پاسارگاد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری ۱۵ معتاد پر خطر در شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: در راستای تامین نظم و امنیت جامعه و درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با اجرای این طرح، ۱۵ معتاد متجاهر و پرخطر را در سطح شهر جمع آوری و به مرکز بازپروری معرفی کردند.

سرهنگ نیکبخت گفت: در راستای اجرای این طرح از معتادان، ۵ کیلو تریاک کشف شد.

کشف ۱۳۶ فقره انواع سرقت در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری ۶۱ سارق و کشف ۱۳۶ فقره انواع سرقت در یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان کازرون طی یک ماه گذشته در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت، پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی ۶۱ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ۱۳۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ زراعتیان گفت:پس از تکمیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۸۹ کیلو تریاک در خرم بید

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید از کشف ۸۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک خودرو نیسان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید "جنتی فر" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه نیسان مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۸۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوه چنار

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از کشف یک محموله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ لطف الله محمدی گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان هنگام ایست و بازرسی مقطعی در محور بندر عسلویه- اصفهان، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این اتوبوس، تعداد زیادی کالا شامل: ۲ دستگاه ال‌ای دی، یک دستگاه ماشین لباسشویی، ۳ دستگاه مانیتور، ۲ دستگاه ضبط کننده دوربین مداربسته، ۷۸ دستگاه انواع دوربین‌های مدار بسته، ۵۹ دستگاه یاتاقان متحرک خودرو‌های سبک و سنگین، ۱۰ عدد زنجیر تایم، ۱۰ عدد واتر پمپ، ۲۰ عدد رینگ و سایر اقلام قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در عرصه برخورد با قاچاق اقدامات خود را انجام می‌دهد.

توقیف ترانس تراشکاری قاچاق در ارسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از کشف یک دستگاه ترانس تراشکاری قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد علی فرهادی گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی یک کامیون را متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه ترانس تراشکاری قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند. افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف ۴۷۰ خودرو و موتورسیکلت متخلف در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف ۴۷۰ خودرو و موتورسیکلت متخلف در ۲ ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در ۲ ماه گذشته با اجرای طرح‌های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی، ۴۷۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

او افزود: این وسائل نقلیه به دلایل مختلفی از جمله بدون پلاک و مدارک بودن، داشتن شاکی خصوصی، ایجاد مزاحمت، انجام مانور و حرکات خطر آفرین در خیابان‌ها و ... توقیف شده اند.

سرهنگ قسام با بیان اینکه تامین امنیت جامعه و استقرار نظم از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است از مردم خواست هرگونه تخلف را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.