سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد؛

بهره‌برداری از مرحله نخست روشنایی بوستان غدیر قم

جوادیان گفت: مرحله نخست روشنایی بوستان غدیر قم با اعتباری بالغ‌ بر ۲ میلیارد تومان و نصب ۳۵۸ پایه روشن به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،به نقل از  شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به شرایط شهر قم در حوزه فضای سبز، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شهر قم سومین شهر سبز کشور است که  با سرانه ۲۰/۳ متر اتفاق مهمی در این حوزه رقم خورد.

او با بیان اهمیت فضاسازی بوستان‌های جنگلی برای فراهم کردن امکانات رفاهی بیشتر برای شهروندان، افزود: در سال‌های اخیر ساماندهی دو بوستان علوی و غدیر توانست بسیاری از مطالبات شهروندان را برای تفریحات کوتاه‌مدت در شهر قم برطرف کند.

جوادیان بوستان غدیر را یکی از بزرگ‌ترین بوستان‌های شهر قم دانست و عنوان کرد: بوستان غدیر با مساحتی برابر ۱۴۰ هکتار دارای بخش‌های مختلف رفاهی و تفریحی طراحی‌شده و به‌صورت بخش‌بندی در حال تکمیل و ساماندهی است.

او کمپینگ زائر را یکی از مهم‌ترین بخش‌های بوستان غدیر خواند و تأکید کرد: این بخش از بوستان می‌تواند در مدیریت حضور و رفاه حال زائران و مسافران با توجه به موقعیت جغرافیایی بوستان که در ۳ کیلومتری شهر قم قرار دارد، سهم به سزایی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از تکمیل مرحله نخست روشنایی بوستان غدیر قم خبر داد و تصریح کرد: قرارداد روشنایی بوستان غدیر با مبلغی برابر ۶۰ میلیارد ریال در حال اجرا بوده که فاز نخست آن در بخش کمپینگ زائر با مبلغی حدود ۲۰ میلیارد ریال تکمیل‌شده است.

جوادیان آغاز پروژه تکمیل روشنایی بوستان غدیر را از مهرماه ۱۳۹۸ اعلام و بیان کرد: در مرحله نخست اجرای پروژه روشنایی این بوستان ۳۵۸ پایه روشنایی نصب‌شده و امیدواریم در کمترین زمان تمام پروژه اجرا و به بهره‌برداری برسد.

او ادامه داد: در کمپ زائر بوستان غدیر امکانات نمازخانه، سرویس بهداشتی، سیستم آتش‌نشانی، زمین‌های بازی و آبخوری و آلاچیق طراحی‌شده است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.