سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان طراحی المان مادر ایثار

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: فراخوان طراحی المان مادر ایثار با هدف ایجاد نماد‌های هویتی مناسب در شهر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علیرضا رسولی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: یادآوری وقایع و ارزش‌های تاریخی با بهره‌مندی از آثار هنری در فضا‌های شهری و ایجاد فضای ارتباطی این آثار با شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: به این منظور، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد، با هدف ایجاد نماد‌های هویتی مناسب، با عنوان المان مادر ایثار، از هنرمندان مجسمه ساز و معمارگر یزدی دعوت می‌کند تا طرح‌های پیشنهادی خود را در قالب المان و مجسمه شهری ارائه کنند.

رسولی ادامه داد: هدف از برگزاری این فراخوان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزودن عناصر زیبایی شناختی و تلطیف کردن فضای شهر، تقویت زبان تصویری شهر برای تعامل حداکثری با شهروندان و هویت بخشی به مکان‌های شهری است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر یزد اظهار داشت: شرایط ارائه طرح‌ها نیز عبارتند از در نظر گرفتن ویژگی‌های لازم برای ارتباط بصری با محل اجرای اثر، اصالت طرح و پرهیز از هرگونه کپی برداری از هنرمندان داخلی و خارجی و انتخاب اثر بر اساس نگاه هنرمندانه است.

او افزود: همچنین تایید نهایی طرح‌ها صرفا از طریق ماکت اجرایی صورت می‌پذیرد.

رسولی ادامه داد: مهلت ثبت نام و دریافت طرح تا ٣١ شهریور ماه ١٣٩٩ بوده و هنرمندان می‌توانند برای شرکت در فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان به نشانی Parks. Yazd. Ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.