سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی باصدور بیانیه‌ای از حضور مردم عاشورائی باب الرضا-گنجینه معرفت‌ها در مراس های دهه اول محرم الحرام قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به پاس قدردانی از مردم استان در خصوص عزاادرای دهه اول محرم بیانیه ای صادر کرد.

متن بیاینه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و ثنا خداوند حی سبحان را به پاس نعمت بی بیدل عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و انوار قدسی معصومین سلام الله علیهم که در ایران اسلامی متجلی نمود.

مردان عاشورائی و زنان زینبی خطه باب الرضا-گنجینه معرفت‌ها یک بار دیگر عشق و اردت خالصانه خود را به سرور آزادگان تقدیم و خیل عظیم عشاق الحسین علیه السلام با قلب‌های آکنده به محبت حضرت ارباب، ناب‌ترین لحظات و جلوه‌های شور و شعور را به زیبایی به تصویر کشیدند و با رعایت کامل و جامع شیوه نامه‌های بهداشتی؛ تدبیر، لحظه شناسی و ولایتمداری عاشورائی خویش را به نمایش گذاشتند و با نذورات کریمانه و مومنانه خود سفره‌های عشق و محبت را در سرای عاشورائی این خطه شهید پرور گستراندند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت ایام اسارت آل الله صلوات الله علیهم اجمعین و همچین سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام زین العابدین علیه السلام؛ از عموم عزاداران، وعاظ، علما و روحانیون، مادحین، هیئات و دسته جات مذهبی، نیرو‌های نظامی و انتظامی، صداوسیما و اصحاب خبر و رسانه، به پاس عزاداری‌های مومنانه و خالصانه علی الخصوص اقامه بانگ لبیک یا حسین در شب عاشورا که در کمال امنیت و آرامش و با رعایت تمام موازین بهداشتی برگزار گردید، صمیمانه قدردانی نموده توفیقات همگان را در سایه الطاف الهی و عنایات ویژه حضرت صدیقه کبری سلام الله علی‌ها مسئلت دارد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.