شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانیه‌ای از عموم مردم متدین خراسان شمالی برای حضور در مراسم محوری گرامیداشت شهدای هشتم شهریور دعوت به‎عمل آورد.

 

 

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هشتم شهریور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحـمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ...

السلام علیکم یا انصار ابی عبدالله علیه السلام ... سلام و درود خداوند بر شهیدان راه حق و حقیقت و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و درود بی پایان بر رهروان آزادمردی و شرافت که عزتمندانه و سروقامت، پای آرمان بلندشان ایستادند و خون پاکشان مُهر ارغوانی شد بر سند مظلومیت و اقتدارشان؛ و ماندند راست قامتان جاودانه تاریخ؛ و ظفرمندانه تا فتح ثریا... الیس الصبح بقریب.

در واقعه هشتم شهریور که جلوه‎ای از تجلی سرخ عاشورایی مکتب روح الله رحمت ا... علیه در ابتدای مسیر پرفراز و نشیب انقلاب عظیم اسلام بود، دوتن از برترین ابرار و انصار خمینی کبیر رحمت ا... علیه در آتش کینه و حقد منافقین کوردل و متحجر سوختند و در اقتدا به مولا و امام شهیدشان مرگ باعزت را بر زندگی با خفتِ سرسپردگی و تسامح با نفاق و التقاط برگزیدند و در مسیر تعالی اسلام ناب محمدی و اسلام راستین با هیچ فرقه و گروهی مماشات نکردند؛ و امروز دشمن قسم خورده و دیرینه که دستش به خون هزاران هزار شهید گلگون کفن و انسان بی گناه آلوده؛ عزت و استقلال میهن عزیز را نشانه رفته و با حربه‎های متعدد به دنبال تسلط و سیطره فکری و سیاسی است و مسئولین باید با الگو گرفتن از سیره و منش شهیدان رجایی و باهنر، با هوشیاری و صلابت؛ آماده‎تر از هر زمان در مسیر رشد و بالندگی ایران عزیز مجاهدت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‎الحسین ‎علیه‎السلام و فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی از عموم مردم متدین و همیشه در صحنه باب الرضا- گنجینه معرفت‌ها دعوت می‎کند تا با حضور در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور، شهیدان والامقام رجایی و باهنر که همزمان با شب تاسوعا و عاشورا در جای جای استان برگزار می‎گردد با آرمان‎های امام راحل عظیم الشأن و شهدای عزیز تجدید عهد نمایند.

مراسم محوری مرکز استان: همزمان با شب تاسوعا؛ ۱۳۹۹/۰۶/۰۷در جوار امام زاده سیدعباس ‎بن‎ موسی‎ بن‎ جعفر علیه‎السلام بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.