سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید امام جمعه کرمانشاه به اجرای قانونی کار

امام جمعه کرمانشاه در دیدار با سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به اجرای قانونی کار و درخواست‌های مردم تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در دیدار سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر اجرای قانونی کار و درخواست‌های مردم تأکید کرد.

او گفت : باید اصلی‌ترین دغدغه دولتمردان خدمت صادقانه به مردم باشد، زیرا کار خیر، خیر به دنبال دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت و اهمیت خوش رفتاری با مردم، افزود: حتی اگر به لحاظ قانونی نشود کاری را برای مردم انجام داد، اما باید با حُسن خلق دل مردم را به دست آورد و موجب کدورت کسی نشد.

 در این دیدار حسین خوش‌اقبال، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اظهار خوشحالی از حضور در استان کرمانشاه، گزارشی از رزومه کاری خود در دوران خدمتش بیان کرد.

خوش‌اقبال خطاب به امام جمعه کرمانشاه افزود: حُسن رفتار و اخلاق جناب‌عالی در کنار مدیریت مدبرانه شما موجب وفاق و هم‌دلی در استان کرمانشاه شده است.

 حسین خوش‌اقبال پیش از این فرماندار چندین شهرستان استان کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کردستان و شهردار برخی مناطق تهران را در کارنامه کار خود دارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.