سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲۳ مازندرانی در دام ویروس کرونا گرفتار شدند

۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بستری ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مازندران ،شمار کل بستری شدگان در بیمارستان‌های استان به ۷۵۸ نفر رسیده است.

بستری ۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان بستری شدن ۹۷ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه، از ترخیص ۱۰۱ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

او با بیان اینکه هم اکنون ۵۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری می‌باشند، افزود: ۱۵۸ بیمار بدحال هم با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت مراقبت‌های خاص تنفسی و پزشکی قرار دارند.

کرونا ۲۶ بابلی را زمین گیر کرد

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش و بستری ۲۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه گفت: ۳۰ بیمار در این مدت با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۸۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۹ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری تحت مراقبت هستند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.