سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم بودن شرایط بازگشایی مدارس در ایام کرونا

بیش از ۹۵ درصد شرایط برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری، غیرحضوری و نیمه حضوری در کهگیلویه وبویراحمد فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران آموزش و پرورش کشور و استان در یاسوج گفت: بر اساس اعلام ستاد کرونای استان، کلاس‌های درسی به صورت غیرحضوری، نیمه حضوری و حضوری در ۳ وضعیت قرمز، زرد و سفید فعالیت خود را آغاز می کنند.
 
کلانتری افزود: با توجه به وقفه ایجاد شده در سال تحصیلی گذشته و شرایط ویژه کرونایی ضرورت دارد در مناطق با وضعیت سفید اولیاء و معلمان با مشارکت و همراهی، فعالیت کلاس‌های حضوری را آغاز کنند.
 
او بیان کرد: نقشه راه آموزش وپرورش، سند تحول بنیادین است و باید برای اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب در موضوع تعلیم وتربیت پیمان عمل ببندیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج هم گفت: مردم، مربیان ودستگاه‌های اجرایی مشارکت کنند تا وقفه ایجاد شده در حوزه آموزشی وپرورشی ترمیم وجبران شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: خانواده‌ها در هنگام استفاده فرزندان از فضای مجازی مراقب آسیب‌های این فضا نیز باشند.
او با تاکید بر اینکه وظیفه مربیان نیز در این زمینه سنگین‌تر شده است بیان کرد: هزینه در آموزش وپرورش به منزله ایجاد سرمایه برای پیشرفت وترقی کشور است.
 
هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: بیش از ۹۵ درصد شرایط برای بازگشایی مدارس در ۳ حالت حضوری، غیرحضوری ونیمه حضوری فراهم شده است.

زارع پور افزود: با توجه به شرایط ۳ گانه کرونایی، مدارس کهگیلویه وبویراحمد از ۱۵ شهریورماه به صورت حضوری و غیرحضوری بازگشایی می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به وجود بیش از ۴۳ درصد مدارس ابتدایی زیر ۱۰ نفر جمعیت مدارس در مناطق با وضعیت سفید، مدارس به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
 
در اجلاس رؤسای آموزش وپرورش در بیش از ۱۰ کارگروه تخصصی راهبرد‌های سالانه آموزش وپرورش اعلام می‌شود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.