سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تامین اعتبار برای تکمیل بیمارستان ولی عصر (عج) بهبهان

فرماندار بهبهان گفت: تاکنون بیمارستان ولی عصر (عج) پیشرفت ۷۰ درصدی داشته، اما برای تکمیل این پروژه نیازمند ۳۰ درصد اعتبار هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی فرماندار بهبهان با اشاره به نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ولی عصر (عج) این شهرستان گفت: این بیمارستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل ۳۰ درصد باقیمانده نیازمند تامین اعتبار است.

او افزود: با توجه به مراجعه بسیار زیاد بیماران شهر‌ها و استان‌های مجاور به مراکز درمانی بهبهان، نیاز جدی به بیمارستان نوساز در بهبهان بیش از پیش محسوس است و همین امر موجب شده که تکمیل بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) به یکی از اولویت اصلی مدیران و مسئولان محلی و استانی تبدیل شود.

زمانی بیان کرد: پروژه ساخت بیمارستان ولی عصر(عج) بهبهان در دهه ۶۰ با رویکرد خیرانه و راهنمایی مرحوم آیت الله مجتهدی و جعفرزاده مدیر عامل وقت کارخانه سیمان شهرستان آغاز شد، اما به سرانجام نرسید.

فرماندار بهبهان در ادامه گفت: این بیمارستان در محیط آموزشی ساخته شده که در آینده در کنار آن نیز دانشکده پرستاری و مامایی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.