سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان مطرح کرد؛

اختصاص تنها ۲ میلیارد برای احداث پل «ابراهیم‌آباد» بعد از سیلاب

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: تنها دو میلیارد تومان از اعتبارات سیلاب به پل «ابراهیم آباد» معمولان اختصاص داده شده که تحویل پیمانکار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان پلدختر که در جریان سیل ۱۳۹۸ تخریب و یا آسیب دیده، اشاره کرد و اظهار داشت: قطعات عرشه پل «ابراهیم آباد» معمولان، طی قراردادی هشت میلیارد تومانی از سوی ماشین سازی اراک ساخته شده است.

او افزود: تنها ۲ میلیارد تومان از اعتبارات سیل به پل «ابراهیم آباد» معمولان اختصاص داده شده که تحویل پیمانکار شده و بخشی از اعتبارات نیز به پیمانکار دیگری برای ترفیع پایه‌های این پل داده شد تا حجم و دبی بیشتری از آب رودخانه را بتواند عبور دهد و فعالیت آن آغاز و بخشی از اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: خوشبختانه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان در شهرستان پلدختر مصوب شد تا اعتبارات لازم برای حمل و نصب عرشه پل «ابراهیم آباد» توسط سازمان برنامه استان تأمین شود.

خالقی افزود: برای احداث راه دسترسی و رمپ ورودی به پل «ابراهیم آباد» به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

او یادآورشد: بخشی از راه دسترسی به «پل ابراهیم آباد» در محدوده قانونی شهر است که شهرداری معمولان باید کمک کند و بخش مقابل این پل به دلیل تغییر بستر رودخانه کار راه سازی است که باید ۵۰۰ متر ترانشه برداری شود، اعتبار قابل توجهی لازم دارد و باید قرارداد جدید منعقد شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به مسکن مهر پلدختر اشاره کرد وگفت: خوشبختانه، آماده سازی و تکمیل مسکن مهر این شهر انتخاب پیمانکار شده و از منابع سازمان ملی زمین مسکن عملیات اجرایی آن آغاز، تا پایان سال جاری در حد قرارداد کار انجام و به بهره برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.