سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی ۲ طرح عمرانی در دانشگاه جندی‌شاپور دزفول

۲ طرح عمرانی در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا عصاری رئیس دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گفت: عملیات اجرایی احداث دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه جندی‌شاپور دزفول با متراژ ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع از امروز برگزار شد.

او بیان داشت: اعتبار احداث این دانشکده را ۴۰ میلیارد تومان است و این دانشکده در ۴ طبقه شامل سالن آمفی‌تئاتر، فضای اداری و آموزشی احداث می‌شود و تجهیزاتی از قبیل دوربین‌های مداربسته، اعلام حریق، برق اضطراری و شبکه کامپیوتر در این دانشکده پیش‌بینی شده است.

عصاری تصریح کرد: این پروژه در حین احداث برای ۱۴۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد و طرح فاز نخست محوطه‌سازی دانشگاه شامل اقداماتی از قبیل ایجاد تأسیسات زیربنایی، محوطه‌سازی، احداث رینگ پیرامون و اجرای کانال‌های زهکشی، عملیات روشنایی محوطه ، پارکینگ با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ خودرو، اجرای دیوار پیرامونی دانشگاه به متراژ دو هزار متر، ایجاد سیستم آبیاری تحت‌فشار اراضی کشاورزی به وسعت ۴۰ هکتار، اجرای عملیات بیس و آسفالت معابر اصلی دانشگاه به میزان ۲۵ هزار متر و کاشت ۴۰ هزار اصله درخت  است.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول ادامه داد: اجرای فاز دوم محوطه‌سازی دانشگاه جندی‌شاپور در دستور کار است و برای اجرای فاز نخست محوطه‌سازی دانشگاه ۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.