سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور در خوزستان

مودت گفت: سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور با رعایت کامل نکات بهداشتی در استان آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آغاز رسمی سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور همزمان با سایر نقاط کشور  در استان آغاز می شود و زنگ شروع تحصیل نواخته خواهد شد.

او  افزود: برای هر کدام از پایه‌ها به شورای مدارس، اختیاراتی داده شده است که با تراکم کم دانش‌آموزی آغاز شود همچنین سال تحصیلی در مدارس روستایی و عشایری با جمعیتی کمتر از ۵۰ دانش‌آموز، حضوری و با رعایت نکات بهداشتی شروع می‌شود.

مودت بیان کرد: در سایر مدارس که تراکم دانش‌آموزی بالایی وجود دارد، شورای مدارس می‌توانند به صورت زوج و فرد، دانش آموزان را تقسیم کنند، به عنوان مثال یک کلاس با جمعیت ۳۰ نفره را به ۱۵ دانش‌آموز برسانند همچنین شیوه‌نامه بازگشایی مدارس برای همه مدیران ارسال شده است که در صورت رعایت آن، می‌توان دغدغه والدین را کاهش داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با اشاره به نگرانی والدین از بازگشایی مدارس همچنین برگزاری امتحانات نهایی، گفت: ما آزمون‌های نهایی، استعداد‌های درخشان، مدارس نمونه دولتی، کنکور سراسری و آزمون کارشناسی ارشد را برگزار و در این ۵ آزمون مهم هیچ گزارشی از موارد ابتلا به ویروس کرونا نداشتیم.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.