سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام میراث فرهنگی اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام میراث فرهنگی اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه بررسی طرح‌های اجرایی این اداره‌کل گفت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده ۵۰ میلیارد ریال اعتبار خارج از محل‌های استانی و ملی برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اختصاص یافته است.

او بیان کرد: این اعتبارات که توسط دولت برای پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافته، نقدی بوده و در راستای هزینه‌کرد آن طرح‌ها در این زمینه اولویت‌بندی خواهد شد و با تسریع در عملیات اجرایی آن‌ها تلاش می‌کنیم تا زمینه برای بهره‌برداری از آن‌ها را فراهم آوریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با تاکید بر استفاده از پیمانکاران قوی و توانمند برای اجرای طرح‌های این اداره‌کل گفت: این امر از مهمترین اصول بوده که باید مد نظر قرار گیرد چرا که نقش مهمی در اجرا و تکمیل طرح‌ها ایفا خواهد کرد.

فلاحی تکمیل سایت‌موزه شهریری مشگین‌شهر، احداث دروازه عالی‌قاپو، ساماندهی مرمت بقعه کلخوران، تکمیل و تجهیز موزه‌های استان و برخی پروژه‌های دیگر را از برنامه‌های مهم برشمرد و افزود: مهمترین اولویت تخصیص این اعتبارات تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و ایجاد موزه‌های جدید خواهد بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.