سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از رعایت نکات بهداشتی در مراسم‌های عزاداری ماه محرم

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماهشهر گفت: برگزاری مراسم‌های عزاداری در دهه اول محرم از سوی هیئت مذهبی با رعایت نکات بهداشتی قابل تقدیر است.

عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس برگزاری مراسم‌های عزاداری در دهه اول محرم از سوی هیئت مذهبی با رعایت نکات بهداشتی به صورت مطلوب انجام پذیرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

او افزود: در خصوص برگزاری برخی مراسم‌های خانگی اعلام می‌شود که فقط در فضای باز و با رعایت اصول بهداشتی مجاز بوده ضمن آنکه سازمان تبلیغات می‌بایست جهت جمع آوری تعداد اندکی مواکب که در این ایام راه اندازی شده اند اقدام نماید.

عکرش بیان داشت: در خصوص برنامه‌های اربعین حسینی و ارائه خدمات به زائرین اربعین تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم و تاکنون هیچگونه برنامه‌ای برای این موضوع اتخاذ ننموده ایم و از همه محبان اهل بیت (ع) تقاضا داریم درمورد اربعین تابع تمهیدات این ستاد بوده و از اقدام خودسرانه جلوگیری نمایند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماهشهر تصریح کرد: باتوجه به سفر‌های هفته‌های اخیر شهروندان به شهر‌ها و استان‌های دارای وضعیت قرمز ویروس کرونا، شاهد افزایش مجدد مبتلایان به این بیماری در بندر ماهشهر هستیم و اگر توجه لازم صورت نگیرد امکان رفتن به سمت وضعیت هشدار و قرمز خواهد بود بنابراین از همه شهروندان فهیم تقاضا داریم با رعایت نکات بهداشتی و اهتمام لازم در این روز‌های حساس که نزدیک به بازگشایی مدارس نیز هستیم، کادر پزشکی و درمانی را یاری نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.