بخشدار بستان از آحاد مردم این بخش و روستا‌های منطقه جهت برگزاری مجالس عزاداری‌های دهه محرم و روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی تشکر کرد.

احمد هاشمی بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خدای مهربان را شاکریم که شاهد عزاداری دهه اول محرم، به ویژه مراسم تاسوعا و عاشورا که صحنه زیبای شور حسینی و فرهنگ عاشورایی، از سوی مردمی فرهیخته، مومن، شهید پرور و پیروان راستین سالار شهیدان امام حسین (ع) بودیم.

او بیان داشت: بستان و روستا‌های منطقه خود شاهد عاشورایی بودند که وحدت و نظم و همدلی و یکرنگی در برگزاری مراسم از سوی  آحاد مردم شریف منطقه در کشور بی نظیر به همراه داشت.

هاشمی افزود:  به منظور حفظ سلامتی همه هموطنان، مراسم با رعایت تمامی اصول بهداشتی توصیه شده مراکز بهداشتی و درمانی، از سوی مردم به زیبایی تمام رعایت و اجرا شد.

بخشدار بستان ادامه داد: وظیفه، خود دانسته از حضور و مشارکت عزاداران، ائمه جماعات و هیأت امنای مساجد و بانیان برپایی هیئت‌ها (برادران حاج محمدحسین مهدویان، سیدحلیم علوی، سیدعباس شبری، شیخ احمد سواعدی، سیدجواد موسوی، جاسم چلداوی) و دسته جات عزاداری، خاصه سادات، علما، مراجع معظم، بزرگان ، شیوخ بزرگوار و خیرین منطقه که نقش بسزایی در خلق این حماسه داشته اند.

این مقام مسئول گفت: از مدیریت عالی و شایسته و تلاش کلیه عوامل دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، قضایی، نیرو‌های مسلح، سپاه و بسیج مردمی در تأمین امنیت مطلوب مجالس و اجتماعات و همچنین ناظرین مراکز بهداشت و درمانی و پزشکی، اصحاب رسانه، دستگاه‌ها، بزرگان و جوانان، همچنین از گروه عکاسان و فیلمبرداران تشابیه شهر بستان در برپایی زیبای مراسم تقدیر و تشکر نمایم.

او تصریح کرد: بی شک نشر فرهنگ عاشورا و ولایت مداری، سالار شهیدان امام حسین (ع) نقشی پر برکت که مایه رستگاری بشر در دنیا و آخرت خواهد بوده و مردم بستان و روستا‌های منطقه، این حماسه بزرگ را با رعایت حفظ سلامتی هموطنان به زیبای حماسه آفریدند.

انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.