سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج خبر داد:

استفاده از مجموعه ورزشی توس نوذر برای آقایان هم مجاز شد

تیشه گران گفت: آقایان هم می‌توانند از امکانات مجموعه ورزشی روباز شهرداری سنندج در پارک توس نوذر استفاده کنند.

کیوان تیشه گران مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر، آقایان می‌تواند در روز‌های فرد و بانوان در روز‌های زوج از امکانات مجموعه ورزشی روباز شهرداری در پارک توس نوذر استفاده کنند.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج عنوان کرد: توسعه ورزش همگانی و همچنین ترغیب شهروندان به ورزش در راستای ارتقاء سطح روحیه ونشاط شهروندان یکی از اهداف و اولویت برنامه‌های ورزشی این شهرداری است.

او افزود: مجموعه ورزشی واقع در پارک جنگلی توس نوذر در زمینی به مساحت ۲ هکتار شامل زمین فوتبال، تیچر اسکیت، بسکتبال، والیبال، پیست دوچرخه سواری تحت عنوان پارک بانوان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

تیشه گران گفت: موضوع استفاده بهینه از امکانات این مجموعه ورزشی در کمیسیون ورزش و سلامت شورای شهر مطرح و بر اساس مصوبه شورای شهر، آقایان هم می‌توانند از امکانات این مجموعه ورزشی استفاده کنند.

او افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بانوان در روز‌های زوج و آقایان هم در روز‌های فرد می‌توانند از امکانات این مجموعه ورزشی استفاده کنند.

تیشه گران اعلام کرد: ساعات کاری این مجموعه ورزشی نیز صبح‌ها از ساعت ۷ لغایت ۱۰ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ خواهد بود.

او گفت: براساس فصول مختلف ساعت کاری این مجموعه ورزشی هم تغییر و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج با بیان اینکه ورود عموم شهروندان به این مجموعه تفریحی ورزشی رایگان است؛ گفت: شهروندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امکانات این مجموعه ورزشی روباز استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.