سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی، طرح پیمایشی شدن عوارضی برای خودرو‌های شخصی محمدیه و مهرگان

مجری طرح کشوری اخذ الکترونیکی عوارضی گفت: تا ۱۰ روز دیگر طرح پیمایشی شدن عوارضی برای مالکان خودرو‌های شخصی محمدیه و مهرگان اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرج‌اللهی مجری طرح کشوری اخذ الکترونیکی عوارضی در خبر ۲۰ شبکه قزوین با اشاره به اجرای طرح پیمایشی شدن عوارضی برای مالکان خودرو‌های شخصی محمدیه و مهرگان تا ۱۰ روز دیگر، گفت: بابت تاخیر در اجرای این طرح از مردم بویژه مردم محمدیه عذر خواهی می‌کنیم.

وی علت این تاخیر را ترافیک در جاده‌ها بخاطر تعطیلات ماه گذشته و روز‌های اخیر دانست و اعلام کرد: پلیس راه مجوز‌های فعالیت جاده‌ای و ترافیکی را بخاطر ترافیک جاده‌ای صادر نکرد.

چند ماه پیش مقرر شده بود که ثبت الگوی تردد در آزادراه کرج قزوین در سه مقطع شامل کیلومتر ۱۷ از مبدا کرج، کیلومتر ۵۲ قبل از خروجی آبیک و کیلومتر ۹۵ در محمدیه انجام گیرد.

بر این اساس قرار بود با راه اندازی این ایستگاه‌ها، عوارض آزادراه بر اساس طول پیمایش شده خودرو‌ها محاسبه و دریافت شود.

با توجه به آماده بودن ایستگاه محمدیه، تخفیف پیمایش مسیر در استان قزوین برای خودرو‌های پلاک حمل و نقل عمومی (ع و ت) عملیاتی شد.
اما وعده بر زمین مانده این بود که بعد از پیمایشی شدن عوارضی برای تاکسی ها، این عوارض برای مالکان خودرو‌های شخصی هم اجرا شود که همچنان، امروز و فردا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.