سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوه ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین در منطقه سوم نبوت نداجا به روایت تصویر

عزاداری سید و سالار شهیدان در جمع دریادلان نیروی دریایی کنارک و خانواده‌های ایشان با شور و اشتیاقی دوچندان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی منطقه سوم نبوت نداجا ؛ همزمان با اقصی نقاط ایران اسلامی و جهان، عزاداری سید و سالار شهیدان در جمع دریادلان نیروی دریایی و خانواده‌های ایشان با شور و اشتیاقی دوچندان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی ودستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

 محرم ۱۴۴۲ هجری بخاطر شیوع ویروس کرونا رنگ و بوی دیگر داشت.

 از روز‌های ابتدایی دستور مقام معظم رهبری در خصوص حرف شنوی از ستاد ملی مبارزه با کرونا، ارتش جمهوری اسلامی ایران هم علاوه بر برنامه ریزی‌های مدون، به سازماندهی مکان‌های مناسب برای برگزاری مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام پرداخت.

 در این بین مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه سوم نبوت نداجا با برگزاری ده‌ها برنامه در فضای مجازی، به برگزاری مراسم عزاداری با رعایت دستورالعمل های  بهداشتی در هفت مکان عمده و مورد نیار خانواده‌ها و کارکنان خود پرداخت.

 

این مراسمات در یازده شب و از اول محرم در فضای باز و معنوی مزار‌های شریف شهدای گمنام برگزار شده است و همچنین حرکت هیئت‌های سیار برای عطر آگین کردن فضای شهرک‌های سازمانی با شمیم شهدای کربلا و شهدای ناوچه کنارک از دیگر اقدامات مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه سوم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرنا و همچنین برپایی مراسمات محرم بود.

مراسمات دهه دوم و سوم و همچنین مناسبت‌های ماه صفر درقالب برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ودیگر برنامه‌ها در دستور کار آتی قرار دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.