سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناوگان جنوب نداجا:

نیروی دریایی ارتش با وجود تحریم‌ها اصول اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد

امیر دریادار دوم آریا شفقت گفت:نیروی دریایی ارتش با وجود تحریم‌ها برای گسترش سطح کمی و کیفی آموزش‌ها و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، فرمانده قرارگاه مقدم نداجا ناوگان جنوب در آیین تکریم و معارفه فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت:نیروی دریایی ارتش با وجود تحریم‌ها برای  گسترش سطح کمی و کیفی آموزش‌ها و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداشت و این مرکز بیش از ۷۰ درصد بدنه موردنیاز نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تربیت می‌کند.

او  با بیان اینکه توفیق داریم جوانان برومندی از سرتاسر کشور را گرد هم آوریم ، افزود: برای تربیت نیرو‌های خود مطابق الگو‌های مدنظر با شاخصه‌های تعیین شده ایمان، دانش و شجاعت اقدام کردیم.

فرمانده قرارگاه مقدم نداجا ناوگان جنوب  با اشاره به ضرورت تربیت و پرورش جوانانی برای صیانت و حفاظت از مرز‌های آبی کشور،گفت: خداوند را شاکرم که در یکی دیگر از مراکز علمی و آموزشی نیروی دریایی ارتش، دورانی را سپری کردم و در راستای اعتلای سامانه دفاعی و به اهتزاز درآوردن پرچم کشور در آب‌های دوردست گام برداشتیم.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری افزود: در این مرکز با تکیه بر ۳ ویژگی ایمان، دانش و شجاعت در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص و بومی‌سازی تجهیزات گام‌های خوبی برداشته شد.

او تصریح کرد: کارکنان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) با وجود تحریم‌ها توانستند با بهره‌گیری از تدابیر رهبر معظم انقلاب با عزمی راسخ برای گسترش سطح کمی و کیفی آموزش‌ها، مدیریت صحیح اعتبارات و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.