سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال افزایش مبتلایان به کرونا در روز‌های آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه همچنان در وضعیت هشدار کرونا قرار داریم، گفت : این احتمال هست که به خاطر افزایش سفر‌های تابستانی در تعطیلات اخیر شاهد افزایش مبتلایان در روز‌های آینده باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به قرار گیری استان در وضعیت هشدار کرونا، گفت : فعلا تغییری در تعداد مبتلایان نداشته ایم، اما پیش بینی می‌شود با توجه به سفر‌های مردم در تعطیلات اخیر آمار مبتلایان طی روز‌های آینده افزایش یابد.

او با انتقاد از رفتار برخی افراد و انجام سفر‌های غیرضروری، گفت : متاسفانه در تعطیلات اخیر شاهد افزایش سفر‌های تابستانی بودیم که این امر در روز‌های آینده، استان را با افزایش آمار مبتلایان مواجه می‌کند.

او به شلوغی جاده‌های شمال کشور اشاره کرد وافزود: قطعا از مردم استان کرمانشاه هم در این موج شلوغی حضور دارند و این شرایط احتمال افزایش مبتلایان در روز‌های آینده را بالا می‌برد.

او افزود: همچنین برگزاری تجمعی مراسم عروسی قبل از محرم، قطعا در چند روز آینده موجب افزایش مبتلایان استان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به زرد بودن وضعیت استان، ادامه داد: اگر مردم به همین روند ادامه داده و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی خیال باشند، در روز‌های آینده قرمز شدن وضعیت استان بعید نیست.

او افزود: قرمز شدن وضعیت استان یعنی افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا و از مردم می‌خواهیم برای حفظ جان خود و عزیزانشان حتما رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشته باشند تا به این شرایط دچار نشویم.

مرادی گفت: طولانی شدن بیماری کرونا نباید مردم را نسبت به رعایت دستورالعمل های دلسرد و خسته کند و مردم باید بدانند که کرونا هر لحظه در کمین آنهاست و این بیماری کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و این امکان هست که قربانی بعدی کرونا خود آن‌ها باشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.