سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث ۱۰ شهریور ماه بخوانید؛

کشف ۱۴ فقره سرقت از سوی پلیس ماهشهر

حوادث امروز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

اعتراف ۲ سارق به ۱۴ فقره سرقت در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های تخصصی موفق شدند مخفیگاه ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی کنند.

او بیان داشت: این ۲ سارق با همدستی بکدیگر اقدام به سرقت می‌کردند که دستگیر شدند و در بازرسی‌های انجام شده از منازل آن‌ها مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

 ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  گفت: ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه با اعلام حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندی در منطقه پادادشهر خیابان ۱۰ بلافاصله آتش نشانان از چهار ایستگاه ۵۵و ۹۹و ۶۶و۴۴ با ۶ دستگاه خودروی اطفا حریق و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

اوافزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با دود و شعله‌های حریق واحد مسکونی در طبقه پنجم مجتمع مواجه شدند.

قنبری بیان داشت: یک گروه آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی و قطع جریان برق و گاز مجتمع پس از ایمن سازی کامل، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله‌های سرکش آتش شدند و همزمان گروه دیگر آتش نشانان ساکنین مجتمع را تخلیه کردند و افراد گرفتارشده در میان دودغلیظ در راهرو‌ها را خارج کردند. همچنین آتش نشانان به خروج خودرو‌های پارک شده در پارکینگ به ساکنان کمک کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حادثه منجر به دود گرفتگی واحد‌های مجتمع شد که آتش نشانان دود ناشی از حریق را با استفاده از فن فشار مثبت تخلیه کردند و تحقیقات توسط کارشناسان سازمان جهت علت یابی حریق در حال انجام است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.