سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر دام های قربانی ویژه ایام محرم در نیکشهر

رئیس دامپزشکی شهرستان نیکشهر گفت:در راستای حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان در ایام محرم بازرسی و نظارت بر دام های قربانی در نیکشهر انجام شد.

ناصر مره ئی رئیس دامپزشکی شهرستان نیکشهردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در راستای حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان در ایام محرم ، بیش از ۲۰ راس دام زنده و ۱۲ لاشه قربانی ویژه محرم در شهرستان نیکشهر توسط کارشناسان دامپزشکی بازرسی شد.

او افزود: کارشناسان بهداشت گوشت دامپزشکی نیکشهر در طول سال نظارت بهداشتی و شرعی بر تمامی مراحل تولید و عرضه فرآورده های خام دامی را انجام می دهند که این امر نقش پر رنگی در تامین امنیت غذایی شهروندان دارد.

مره ئی تصریح کرد : همکاران پر تلاش ما در ایام محرم با تشکیل و سامان دهی اکیپ های نظارت بهداشتی و شرعی دام، تمامی سعی خود را برای ارائه خدمات بهداشتی به صورت رایگان قبل و بعد از ذبح به کار می گیرند.

رئیس دامپزشکی شهرستان نیکشهر ضمن تشکر از شهروندانی که با کارشناسان این اداره در ارائه صحیح خدمات همکاری داشته اند اظهار داشت : مردم با رعایت نکات بهداشتی توصیه شده توسط کارشناسان ما ضامن سلامت غذایی خود و جامعه خواهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.