مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: ۵۴ تیم دامپزشکی ثابت و سیار بر دام ذبح شده و تامین بهداشت عمومی مصرف کنندگان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در این استان نظارت می‌کنند.

دکتر مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۲۲ تیم ثابت و ۳۲ تیم سیار این اداره‌کل به منظور حفظ شعائر اسلامی سلامت مصرف کنندگان گوشت دام ذبح شده و تامین بهداشت عمومی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در این استان نظارت می‌کنند.

دکتر مهدی حسینی  اظهارداشت: این تیم‌ها شامل ۲۲ نفر دامپزشک، ۵۵ نفر بازرس بهداشتی گوشت و ۱۳ نفر ناظر شرعی در سیستان و بلوچستان است.

او به شهروندان توصیه کرد که به منظور حصول اطمینان از سلامت و بهداشتی بودن لاشه‌ها و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام، به تیم‌های سیار دامپزشکی که در سطح شهر آماده خدمات رسانی هستند مراجعه کنند.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: این اداره‌کل و ادارات دامپزشکی در شهرستان‌ها با شماره تلفن ۱۵۱۲ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان و اعزام بازرس بهداشت گوشت به محل مورد نظر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار