سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیون ۴ - دیژون ۱/ شروع طوفانی "لِه گونس" در لیگ فرانسه

۲ تیم فوتبال لیون و دیژون در چارچوب هفته دوم لیگ فوتبال فرانسه شب گذشته به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال لیون و دیژون در چارچوب هفته دوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) از ساعت ۲۳:۳۰ شبگ گذشته (جمعه) به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر یک به سود لیونی‌ها به پایان رسید.

در این بازی ابتدا تیم دیژون با گل "اسکیدلر" در دقیقه ۱۴ از حریف خود پیش افتاد، ولی از دقیقه ۳۹ درخشش "ممفیس دپای" ستاره هلندی تیم لیون شروع شد. او ابتدا با ضربه پنالتی دروازه حریف را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در ادامه "لائوتائو" مدافع دیژون در دقیقه ۴۵ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا لیونی‌ها پیش بیفتند، اما این پایان کار نبود و "دپای" در دقیقه یک وقت‌های اضافی نیمه اول گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی متعادل دنبال می‌شد تا این که ستاره هلندی لیون در دقیقه ۶۶ گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. او با این گل اولین هت‌تریک این فصل لیگ فرانسه را به نام خود ثبت کرد.

در ادامه تلاش ۲ تیم بی ثمر ماند و این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به پایان رسید.

این بازی اولین مسابقه له گونس (لقب تیم لیون) در فصل جدید لیگ فرانسه بود. بازی هفته اول آن‌ها به دلیل حضور این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تعویق افتاد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.