سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح یک طرح بهداشتی در عنبرآباد

معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت مردهک عنبرآباد با زیربنای ۳۶۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، به مناسبت هفته دولت با حضور حجت اعظمی نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران ومسئولان ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت مردهک شهرستان عنبرآباد با زیر بنای ۳۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

پورجمالی معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جنوب استان کرمان در حاشیه افتتاح این ساختمان گفت: در این مرکز خدمات بهداشتی؛ درمانی؛ دندانپزشکی وغیره ارائه و بیش از ۶ هزار نفر تحت پوشش این مرکز هستند.

پورجمالی افزود:همچنین ساخت دو واحد خانه پزشک با زیربنای ۱۸۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۱۷ میلیون تومان در کنار مرکز خدمات جامع سلامت در شهر مردهک آغاز شد.

پورجمالی معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این مراسم از اختصاص صدمیلیون تومان برای بازسازی ساختمان سابق مرکز و راه اندازی تسهیلات زایمانی در شهر مردهک خبر داد،گفت:در آینده نزدیک تسهیلات زایمانی در شهر مردهک برای ارائه خدمات بهتر راه اندازی می شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.