سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بروجرد:

سقوط و افول آمریکا با شکست طرح‌های دولتمردان این کشور در شورای امنیت

امام جمعه بروجرد گفت: فرموده رهبری در راستای افول آمریکا در حال محقق شدن است و شکست آمریکا در شورای امنیت گواه این موضوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امام جمعه بروجرد گفت: سقوط و افول آمریکا با شکست طرح‌های دولتمردان این کشور در شورای امنیت سرعت گرفته است.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: فرموده رهبری در راستای افول آمریکا در حال محقق شدن است و شکست آمریکا در شورای امنیت گواه این موضوع است.

او اضافه کرد: ایران اسلامی امروز در جهان دارای اقتدار است و این نصرت الهی است.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به عزاداری در ایام محرم بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نذری‌ها تغییر پیدا کرده و بسیاری از کمک‌ها به صورت بسته‌های معیشتی تهیه شده و به فقرا اهدا می‌شود.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: در شرایط انتشار ویروس کرونا اگر لازم است نذری‌ها به صورت پخته شده توزیع شود باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل انجام شود.

او ادامه داد: ستاد مقابله با کرونا دستور داده که هیات‌ها در تاسوعا و عاشورا به صورت دسته روی عزاداری نکنند که موظف هستیم رعایت کنیم.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: مقام معظم رهبری الگوی همه ما هستند، که باید ما نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و این کار واجب است.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.